شست و شوی فرش ماشینی

(13 امتیاز)
(13 امتیاز)

شست و شوی فرش ماشینی

کارخانه قالیشویی آنا بزرگترین و معتبر ترین قالیشویی در پرند و رباط کریم با استفاده از بهترین موارد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است .

قالیشویی آنا در رباط کریم و پرند و نصیر شهر با سابقه درخشان در امر شست و شوی فرش ماشینی با بالاترین کیفیت و رضایت در سراسر رباط کریم و پرند و نصیر شهر جلب نموده است .

کارخانه قالیشویی آنا با بهره گیری از روش های قالیشویی استاندارد هر فرش و همچنین زبده ترین کارکنان قالیشویی بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم را فراهم کرده است

 

شست و شوی فرش ماشینی با کیفیت

شستشوی فرش اولین و ابتدایی ترین کاری است که در هر قالشویی صورت میگیرد اما نکته حائز امنیت در این امر نحوه انجام آن است .

قالیشویی در رباط کریم و پرند ( قالیشویی آنا ) به کمک افراد متخصص در امر فرش شناسی ابتدا جنس و نوع گلیم فرش و قالی شما را تشخیص داده و سپس واحد کنترل و ترمیم آن را بررسی می نماید .

در صورتی که هر نوع آسیبی به فرش وارد شده باشد آن را به اطلاع شما مشتری عزیز رسانده و بر اساس نیاز به بخش مورد نظر جهت رفع آسیب و مشکل ایجاد شده فرش منتقل می شود اما اگر فرش سالم باشد بر اساس جنس آن به قسمت مورد نظر ارجاع می شود

[elementor-template id=”1739″]