قالیشویی در پرند

(36 امتیاز)
(36 امتیاز)

قالیشویی در پرند ( قالیشویی آنا )

زمانی که تصمیم گرفته باشید که فرش های خود را برای شست و شو به یک مکان قابل اطمینان بفرستید، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت کنید نزدیک بودن محل سکونت به شرکت مورد نظر است که قالیشویی در پرند این امکان را نه تنها برای ساکنین آن محل بلکه برای حومه تهران نیز فراهم کرده است.

فرش ایرانی یکی از بزرگترین سرمایه هر خانه می باشد و باید از آن به درستی نگهداری شود مخصوصا اگر فرش دستبافت باشد، یکی از این شرایط شست و شوی مرتب و اصولی می باشد که افراد عادی آگاهی از این موضوع ندارند، پس در نتیجه بهتر است تا به شرکتی مطمئن شست و شوی فرش های ارزشمند خود را واگذاری کنید.

اگر ساکن پرند هستید و سال ها از این موضوع رنج برده اید که برای یک شست و شوی ساده فرش نیاز رجوع به شرکت های تهران را داشته اید باید گفت که با قالیشویی در پرند این مشکل برای شما حل شده است و شما با یک تیم بسیار حرفه ای در طرف هستید که ظرف مدت کوتاهی سفارشات شما را به نحو احسنت انجام داده و تحویل می دهد.

قالیشویی در پرند تمامی خدمات را به صورت حرفه ای و توسط تیم با تجربه خود انجام می دهد که در این صورت هیچگونه آسیبی به فرش ها نمی رسد و همچنین نسبت به تمیز شدن فرش شما اقدام می شود.

 

قالیشویی در پرند

خدمات قالیشویی در پرند

قطعا هر قالیشویی با تجربه و حرفه ای خدماتی را ارائه می دهد تا رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد و همچنین از این خدمات برای اصولی بودن کار خود و گسترش آن استفاده می کند. قالیشویی در پرند یکی از معدود قالیشویی هایی می باشد که خدمات متنوعی را در بالاترین سطح از کیفیت اجرا می کند.

از انواع خدمات این مجموعه می توان به شست و شوی فرش ماشینی، شست و شوی فرش دستباف، لکه برداری، موگیری، رفوگری فرش، مبل شویی، قالیشویی و … اشاره کرد.

 

قالیشویی مجاز در پرند

البته شایان ذکر است که مواد شوینده ی مورد استفاده در این مجموعه از مرغوب ترین و باکیفیت ترین برندهای موجود می باشد تا هیچگونه آسیبی به بافت فرش و پارچه شما وارد نکند، در نتیجه هیچگونه جای نگرانی در این بابت نمی باشد.

خدمات ارزنده ای نظیر موارد نام برده شده بالا را تنها قالیشویی در پرند به صورت تخصصی انجام می دهد و یکی از بهترین و با کیفیت ترین مجموعه ای می باشد که دارای تیم بسیار با تجربه ای است که متخصص در شست و شوی انواع فرش دستبافت و ماشینی می باشد.

حتما بر این موضوع واقف هستید که شست و شوی انواع مدل فرش های با یک دیگر متفاوت است و مواد شوینده ای که باید برای آنها انتخاب شود از حساسیت بالایی برخوردار است. پس در این مورد هیچ ریسکی را نپذیرید و فرش های ارزشمند خود را به دست یک مجموعه با تجربه بسپارید.

 

قالیشویی در پرند

قالیشویی در پرند و اهمیت کیفیت بالا

بافتن فرش  یکی از هنرهای بسیار با ارزشی محسوب می شود که علاوه بر انرژی صرف شده برای آن، از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار است و به راحتی بافته نمی شود پس یکی از ارزش هایی تلقی می شود که باید در حفظ آن کوشش بسیار کرد. قالیشویی در پرند با دقت در حفظ این هنر ارزشمند سعی بر اجرای با کیفیت کار دارد تا علاوه بر رضایت شما عزیزان در حفظ آثار ملی نیز نقش داشته باشد.

در کل نگهداری از فرش های با قیمت و ارزشمند بسیار مهم می باشد. فرش های دستبافت از جنس ابریشم دارای حساسیت بالایی نسبت به دیگر انواع فرش دارد و طبیعتا دارای اصول خاصی در شست و شو می باشند. این اصول شاید برای همه آشنا نباشد و تنها با شست و شوی نادرست فرش باعث پایین آمدن ارزش آن شود. پس حتما قبل از واگذاری فرش خود به مجموعه ای تحقیقات لازم را داشته باشید تا دچار هیچ گونه اشتباهیی نشوید.

 

قالیشویی در پرند

روش شست و شو قالیشویی در پرند

امروزه انواع روش های مختلفی برای شست و شوی قالی و انواع فرش به کار می رود که قالیشویی در پرند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های مدرن انواع فرش و قالی را به بهترین مواد شوینده تمیز کرده و تحویل شما می دهد.

نظافت امانتی شما و همچنین حفظ سلامت دو نکته بسیار مهمی می باشد که قالیشویی در پرند با نهایت دقت به آنها توجه می کند.

در قدیم از روش سنتی برای شست و شوی فرش های خانه بهره می برند و در واقع همان روش مادربزرگ ها است که با پهن کردن فرش کف بام خانه یا حیاط و آغشته کردن آن به مواد شوینده و فرچه کشیدن آن و در انتها پهن کردن در لبه دیوار برای خشک شدن، این کار به خوبی انجام میشد.

البته تعدادی از قالیشویی ها نیز همچنان از این روش استفاده می کنند ولی در انتها برای خشک شدن قالی ها از دستگاه خشک کن استفاده می کنند. اما امروزه روش های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک جایگزین روش های سنتی شده است تا هم سرعت کار بالا باشد و هم با استفاده از  دستگاه های پیشرفته از آسیب رسیدن به قالی شما جلوگیری شود.

 

بهترین قالیشویی در پرند

قالیشویی در پرند با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا و دستگاه های اتومات کار را هم برای شما عزیزان و هم برای خود مجموعه بهتر کرده است تا با این کار حفظ سلامت و عمر فرش شما را تضمین کرده باشد.

البته برای فرش های دستباف ابریشم روش کاملا متفاوت است. به دلیل حساسیت بالای این فرش ها و همچنین ارزشمند بودن آنان باید تحت نظر یک استاد ماهر و به صورت سنتی و یا دستی این کار صورت بگیرد تا به بافت آن هیچ آسیبی وارد نشود.

 

قالیشویی آنا دارای سرویس دهی ویژه برای تمامی نقاط شهر پرند از جمله فازهای صفر، فازیک، فاز دو، فاز سه، فاز چهار، فاز پنچ و  فاز شش می باشد. در هر نقطه از شهر پرند که ساکن هستید به راحتی و فقط با یک تماس با قالیشویی آنا خدمات قالیشویی و مبل شویی در پرند را دریافت خواهید کرد.

 

شماره قالیشویی در پرند

شما می توانید از طریق مختلف با قالیشویی در پرند در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید. یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین روش ها ثبت سفارش از طریق سایت می باشد که به صورت آنلاین امکان پذیر است و در غیر این صورت می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و منتظر ارسال کارشناسان ما باشید.

شماره تماس جهت سفارش قالیشویی و مبل شویی : 02156932600

 

قالیشویی در پرند

[elementor-template id=”1739″]