رفوگری در پرند

(6 امتیاز)
(6 امتیاز)

رفوگری در پرند ( رفورگری فرش آنا ) یکی از خدمات ویژه مجموعه بنفشه می باشد که نیاز به دانش و تجربه بسیار می باشد تا بتوان به صورت حرفه ای و اصولی صورت گیرد. از این رو رفوگری در پرند با در نظر داشتن اساتید ماهر در مرمت و ترمیم فرش می توانند شما را در این زمینه یاری کنند و فرشی مانند روز اول به شما تحویل دهند.

 

رفوگری در پرند

رفوگری در پرند ( رفورگری فرش آنا ) دارای خدمات ویژه ای می باشد که در ادامه در این باره بحث می شود اما اول از همه باید از نکته را در نظر گرفت که رفوگری مکمل قالی بافی می باشد به این صورت که فرش ها بعد از مدت طولانی ممکن است دچار آسیبی نظیر پوسیدگی، سوختگی، بیدزدگی و … شوند که باعث از بین رفتن بافت فرش شما شود و از ارزش آن بکاهد. اما به این منظور نیست که دیگر فرصتی برای جبران نداشته باشید و سریعا یک فرش دیگر جایگزین کنید.

به همین منظور است که رفوگری پدید آمده تا از بین رفتن بیشتر فرش های ارزشمند شما جلوگیری کند و همواره این هنر را زیبا و گران بها نمایش دهد. رفوگری در پرند ( رفورگری فرش آنا ) با انجام خدماتی نظیر رفع سوختگی، ریشه بافی، بید خوردگی، چرم دوزی، رنگ و لکه برداری، شیرازه دوزی و … توانسته است تا حد امکان تمامی مشکلات فرش ها را رفع و رجوع کند به همین بابت است که این مجموعه به طور روز افزون بر تعداد مشتریان و طرفداران آن افزوده می شود.

 

رفوگری در پرند

بهترین رفوگری در پرند

رفع سوختگی می تواند ناشی از آتش سوزی های مهیت و یا در اثر برخورد جسم داغ بر روی فرش باشد که با نهایت دقت و تجربه بالا در این مجموعه رفع می شود. ریشه بافی زمانی صورت می گیرد که ریشه های بافت شما به دلیل پوسیدگی یا پارگی از بین رفته باشد که در این زمان با دوباره بافتن ریشه های فرش از الیافی مشابه این مشکل به صورت کامل رفع می شود.

بیدخوردگی با جدیدترین روش های ممکن باعث از بین رفتن بیدها می شود که یکی از قسمت های مهم خدمات می باشد. با چرم دوزی و استفاده از چرم های طبیعی و با کیفیت بالا از استحکام فرش برخوردار می شود که در این صورت فرش دیگر قادر به لیز خوردن بر روی سرامیک و کاشی نمی باشد.

 

رفوگری در پرند

قیمت رفوگری در پرند

رنگ برداری که یکی از بخش های مهم رفوگری در پرند ( رفورگری فرش آنا ) می باشد به بررسی و رفع لکه ها و رنگ هایی می باشد که ظاهر فرش شما را تغییر داده اند و باعث آسیب دیدگی به بافت فرش شده اند که با استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا در این مجموعه صورت می گیرد. شیرازه دوزی زمانی رخ می دهد که شیرازه فرش به علت بریدگی و … از بین رفته باشد و نیاز به مرمت دوباره دارد.

در نتیجه با در نظر گرفتن خدمات ارزنده در رفوگری در پرند می توانید به راحتی مرمت و ترمیم فرش و قالی خود را به ما بسپارید تا دوباره از فرشی ارزشمند و زیبا بهره مند شوید.

می توانید با سفارش این خدمات به صورت آنلاین از طریق سایت، اقدام به بهره مندی کنید و یا با شماره تماس موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

تماس جهت برای رفوی فرش خود با قالیشویی آنا تماس بگیرید : 02156932600

رفوگری آنا پرند

[elementor-template id=”1739″]