رفوگری در رباط کریم

(12 امتیاز)
(12 امتیاز)

رفوگری در رباط کریم ( رفوگری فرش آنا )

یکی از هنرهای بسیار مورد توجه و ارزشمند بعد از قالی بافی قطعا رفوگری یا مرمتذ فرش می باشد. در این حین است که رفوگری در رباط کریم ( رفوگری فرش آنا ) با استفاده از خدماتی ویژه و گسترده به ترمیم قالی و فرش ارزشمند شما می پردازد و روحی دوباره به آن اعطا می کند. هر فرشی به مرور زمان ممکن است دچار آسیب های جدی و پوسیدگی شود که این امری طبیعی است؛ اما آیا باید در این زمان ما از فرش دلبند خود صرف نظر کنیم و به دنبال جایگزینی برای آن باشیم؟

پاسخ به این سوال کاملا واضح است مخصوصا اگر فرش شما دستبافت و ابریشم باشد، شما نباید ارزش های این فرش ها را نادیده بگیرید و به دنبال تعویض آنان باشید بلکه با یک رفوگری ساده فرش این مشکل را می توانید حل کنید.

 

رفوگری در رباط کریم

بهترین رفوگری در رباط کریم

فرش ممکن است طی آسیب های جدی نظیر سوختگی، بید زدگی، کثرت استعمال و یا پوسیدگی در مرور زمان از بین برود اما آگاهی به موقع شما می تواند از بین رفتن فرش گران بها شما را متوقف کند. در این زمان است که با مراجعه به خدمات رفوگری در رباط کریم می توانید فرشی مانند روز اول داشته باشید که نه تنها ارزش های آن حفظ شده است، بلکه توانسته است شما را خشنود کند بابت مرمت آن.

رفوگری و مرمت نیاز به تعلیم و آموزش دارد و هر کسی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که این حرفه را به درستی انجام می دهد.

رفوگری در رباط کریم ( رفوگری فرش آنا ) با در بر داشتن اساتید با تجربه و ماهر در این زمینه شما را یاری خواهند کرد و به این منظور در ابتدای این کار کارشناسی لازم درباره نوع آسیب و نحوه مرمت آن صورت می گیرد تا با کمترین آسیب وارده ترمیم انجام شود.

 

قیمت رفوگری در رباط کریم

می توان بسته به زمان طی شده ضایعات را به صورت جداگونه دسته بندی کرد؛ به طور مثال ضایعاتی بر گرفته از طول عمر بالا و کهنگی فرش می باشد که شامل: سوختگی، پوسیدگی ، پارگی، جرخوردگی، نابودی پرزها، فرسودگی چله، در رفتگی شیرازه و …

و یا ضایعاتی برگرفته از سوختگی و آتش سوزی نظیر: بیدزدگی، پوسیدگی به دلیل رطوبت و مواد شیمیایی، بریدگی با ابزارآلات تیز و … که ممکن است سطحی در حد از بین بردن پرزها باشند و یا عمیق در حد از بین رفتن کامل چله .

 

رفوگری در رباط کریم

 

از این رو رفوگری در رباط کریم ( رفوگری فرش آنا ) خدمات ارزنده ای را برای این نوع از آسیب های جدی در نظر گرفته است نظیر ریشه بافی که در این قسمت به بازسازی الیاف از بین رفته یا دوباره بافتن آنان توسط تارهای مشابه می کند، بیدخوردگی فرش که به وسیله تکنولوژی و روش های جدید بیدخوردگی صورت می گیرد و به صورت کامل رفع می شود، رفع سوختگی که می تواند ناشی از آتش سوزی و یا در اثر برخورد جسم داغ بر روی فرش باشد که به صورت کاملا ماهرانه این کار انجام می شود، رنگبرداری فرش که باعث از بین رفتن ظاهر فرش شما می شود با استفاده از دستگاه های پیشرفته لکه برداری، چرم دوزی جهت ثابت ماندن فرش بر روی سرامیک و کاشی، شیرازه بافی جهت مرمت دوباره شیرازه های آسیب دیده.

شما می توانید جهت سفارش خدمات مورد نظر تنها با مراجعه به سایت و ثبت سفارش به صورت آنلاین اقدام به این کار نمایید و یا با شماره تلفن موجود تماس حاصل فرمایید.

تماس جهت سفارش رفوگری فرش : 02156432006

 

رفوگری آنا رباط کریم

[elementor-template id=”1739″]